CYBERCRIME THE GAME

Cybercrime the game

Cybercrime floreert!

Cybercrime kostte de ondernemers in Nederland vorig jaar 10 miljard euro. We maken steeds meer gebruik van internet, waardoor we kwetsbaarder worden voor criminelen. Hoe kunnen we ons wapenen tegen cybercrime? 95% van de problemen wordt veroorzaakt door menselijk handelen. Bewustwording op het gebied van cybercrime is van essentieel belang

The game

H@lo heeft een game ontwikkeld waarbij gebruik gemaakt wordt van design thinking, 21e eeuwse vaardigheden,  en gamification elementen. Heb je belangstelling voor deze game? Neem dan contact met ons op!

Resultaat

Vindt u het ook belangrijk dat uw medewerkers bewust om kunnen gaan met wat cybercrime voor uw organisatie betekent? D.m.v. het spelen van deze teamgame bereikt u bewustwording bij uw collega’s.
Wij zorgen dat uw personeel reflectief en creatief bewust is van wat dit voor uw organisatie betekent. De game stimuleert eigenaarschap, verantwoordelijkheid en initiatief van uw medewerkers.
Medewerkers zijn in staat om alert te zijn op cybercrime in de praktijk. Ze leren om beargumenteerde keuzes te maken.

 

Gerelateerde projecten 

  • Share by: